كوچ تخصصي پرورش حشرات كوچ تخصصي پرورش حشرات

فروشگاه ابزار وسایل تجهیزات پرورش حشرات

كوچ تخصصي پرورش حشرات

كوچ تخصصي پرورش حشرات
اولين كوچ تخصصي پرورش حشرات پروتئيني در ايران از دهه ۸۰ تاكنون در ايران و در سبك جهاني توسط مهندس محمد آروين (برند آروين فارم، آروين فيد، هفت خال،آروين ميلورم)
كوچ پرورش حشرات پروتئيني مثل ميل ورم و سوپرورم، جيرجيرك، مگس سرباز سياه يا بلاك سولجر فلاي، ملخ، سوسري ها، مانتيس، كفشدوزك ها، حشرات بيولوژيك دفع آفات.
اطلاعات بيشتر در سايت مهندس محمد آروين به آدرس MohammadArvin.ir بخوانيد.

پرورش ميلورم و حشرات
پرورش ميلورم و حشرات در ايران از سال ۱۳۸۸ اولين پرورش دهنده وفروشنده ميلورم مزرعه آروين ميلورم را در ايران پرورش داد و معرفي كرد و در بازار براي متقاضيان فروخت، اوايل كار چون مردم زياد نمي شناختند لاروهاي ميلورم به صورت
فريز شده مي فرستاديم چون ناوگان حمل و نقل هم نمي شناخت و بيشتر اوقات با تلفات دست مشتري ها مي رسيد ارسال كرديم تا الان كه در سال ۱۴۰۲ هستيم بيشتر راننده هاي اتوبوس با حمل و نقل حشرات آشنا شده اند.

كوچ با استفاده از برخي ابزارها و اصول خاص و همچنين ايجاد يك محيط ايمن و به دور از اضطراب و نگراني با ايجاد يك رابطه دوطرفه، مراجع خود را تشويق و ترغيب به فعاليت و تحرك مي‌كند. پس مي‌توان گفت نقش و وظيفه اصلي كوچ ايجاد حركت است.

همزمان در اواخر ۱۳۸۸ شروع كرديم به اموزش پرورش ميلورم يا همان سوسك تاريكي كه افراد ديگه اي هم پرورش بدند، تا الان كه صحبت مي كنيم افراد بسيار زيادي را وارد بازار كار كرده ايم، در دوره هاي اموزشي ما شركت كرده اند، حشرات زنده و خشك و پودر ما را تهيه كرده اند.
افراد بسياري از مشاوره هاي رايگان ده دقيقه اي و پولي ما استفاده كرده اند، مزارع زيادي مثل مزارع ميلورم و جيرجيرك و سوپرورم و... بازديد كرده ايم حضوري و انلاين و مشكلاتشون را رفع كرده ايم.
بسياري افراد را كوچ كرده ايم تا مسير درست و با هدف قدم بردارند در كنار اين كار فروش و بازاريابي را اموزش داده ايم.
خداروشكر تا اينجا موفق بوده ايم.

كوچينگ چيست؟
كوچينگ را مي‌توان يك فرايند دانست كه طي آن توانمندي‌هاي بالقوه در يك فرد آزاد مي‌شود. در واقع يك كوچ به جاي اينكه به ديگران چيزي را آموزش دهد به آن‌ها مي‌كند تا خودشان مسئوليت آموزش را برعهده گرفته و ياد بگيرند. از نظر بسياري از افراد اين فرايند در واقع همان مربيگري است كه طي آن كوچ و يا مربي نقش يك تسهيل‌گر را برعهده گرفته و سعي دارد از طرق مختلف به طرف مقابل كمك كند تا به خودآگاهي برسد.

آروين فارم – آموزش و پرورش ميلورم
آموزش و پرورش ميلورم مزرعه آروين به صورت حضوري در قزوين شهرصنعتي البرز ۴ تا ۶ ساعت در يك روز يا بصورت ارسال محتواي پرورشي فيلم و عكس و جزوه پي دي اف درب منزل متقاضي با ۹۰ روز پشتيباني در حين پرورش يا مورد ۳ اينكه در شهر يا روستاي متقاضي مزرعه را به صورت حضوري راه اندازي مي كنيم و حضوري همزمان اموزش مي دهيم يك روز تا ۳ روز. (ArvinFarm.ir)

كوچينگ كسب و كار پرورش حشرات
به اين فرايند، بيزينس كوچينگ نيز گفته مي‌شود. اين اصطلاح را مي‌توان به تمامي فعاليت‌هايي اطلاق كرد كه در حوزه كسب و كار پرورش حشرات با آن مواجه مي‌شويد.

اولين كوچ تخصصي پرورش حشرات پروتئيني در سبك جهاني
مهندس محمد آروين مشاور مدرس كوچ پرورش حشرات ايران و جهان Mohammad arvin insect farm iran . كوچ، ماركتينگ، فروش و بازاريابي حشرات پرورشي و فروشي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1402/11/22 ساعت: ۲۰ توسط:arvinfarm :